January 30, 2006

عشق و محبت

خوب مثل اينكه متفاوت بودن حرفهاي من باعث شده فكرهاي جالبي در موردم بكنيد
اول از همه بگم كه سكس خيلي مهمه ، مهمتر از اون چيزي كه فكرش رو بكنيد
بر تمام رفتار و عقايد شما اثر ميگذاره . ميخوام يك چيز جالب در مورد اختلاف رقتار
توي جوامع پيشرفته و پس رفته بگم . توي تبليغات تلويزبون ايران دائم به خورد اين مردم
بيچاره ميدن كه آمريكائي ها فقط به فكر خودشون هستند و اصلا جامعه اشون براشون مهم نيست
اصول خانوادگي ندارن . مردها فرت و فرت زنشون رو ميگذارن و ميرن و از اين خزعبلات
حالا چند درصد از ايرانيها با يك آمريكائي اينقدر تماس داشتند كه اينا رو بفهمن راسته يا نه؟
اساس جامعه آمريكا كلا بر مبناي خانواده است نه دين و اين خودش خيلي تفاوت با اكثر كشورهاي
شرقي ايجاد ميكنه
من فقط دو ديد متفاوت رو ميگم
شما توي غرب آزاديد با همه سكس داشته باشيد .توي شرق اگر همچين چيزي رو ببينن فرداش
كله ات رو بدنت نيست . حالا غربي ها فكر ميكنيد هر روز شريك جنسيشون رو عوض ميكنند؟
اگر فكر ميكنيد اونجا بي بند وباريه اشتباه ميكنيد . هر كسي از اصول رفتاري خودش پيروي ميكنه.
چيزي كهپذيرفته شده اينه : ميشه با هر كسي آشنا شد و قصد دوستي داشت .اگر مثلا من با دختري كه
بخواد دوست بشم به عنوان شريك جنسي خودم نگاه نكنم حتما حتما از لحاظ رواني مشكل دارم .يا شايد
هم از ديد بيولوژيك . ولي اين كه كي باهاش سكس داشته باشي و چه ميدونم باكرگي و اين مسائل
رو بخواي پيش بكشي اون وقت بستگي به هر شخص و جامعه شرايط فرق ميكنه .اساس يك رابطه بين
زن و مرد همينه . حالا اينكه فرهنگ اين رقتار رو لاي چه پوششي تحويل مردم بده به خود مردم و فرهگ جامعه و
شرايط قكري اونها بستگي داره . به هر حال از نظر من وقتي بين دو نفر ميتونه ازدواج صورت بگيره
كه به همديگه محبت پيدا كرده باشند .از لفظ عشق استفاده نميكنم تا سوء نشه .محبت از ديد من همون علاقه اي
است كه تو احساس ميكني طرف تو فقط براي تو ساخته شده همونه كه تو فكر ميكني به چز مامانت يا
بابات هيچ كس ديگه نميتونه مامان يا بابات باشه
بهش عشق غير شرطي هم ميگند
خوب نظر من اينه : اگر ميخواي با يك نقر اين رابطه رو داشته باشي
بايد مطمئن بشي كه اون عشق فقط بر بناي سكس نيست . و وقتي ميتوني اين رو بفهمي
كه به اندازه كافي سكس داشته بوده باشي
حالا توي ايران مسئله جور ديگه حل ميشه ، شما يكي مياد خواستگاريت و مثلا ازش
خوشت مياد . بعد از ازدواج وقتي سكس ديگه جاذبه اوليه ذو نداشت براي اينكه جدائي
صورت نگيره به راحتي ميان طلاق گرفتن رو قبيح و تابو ميكنند تا بتونند جامعه رو حفظ كنند
همين
من اين وبلاگ رو زدم كه پوزيشن هايي كه ميگيرم و تجربه ام و مسائل ديگه رو در مورد فاركس
هم بگم كه اين كار رو هم از هفته ديگه شروع ميكنم
پ.ن: اعتقاد چيزيه كه تا 18 سالگي به دست مياري وتا 80 سالگي ازش دفاع ميكني
آلبرت انيشتين

No comments: