January 09, 2006

اهدا

امروز توی سایت اهدای اعضا عضو شدم. ایران اهدا . ایده بدی به نظر نمیاد
ربطی به مذهب و دین نداره . وقتی مردی بتونند از بدنت استفاده کنند . شاید به درد
یکی دیگه خورد.
یک چیز جالب
من روی وبلاگ از این شمارنده ها گذاشتم . امروز نگاه کردم دیدم هیچ کس از دیروز
تا حالا وبلاگم رو ندیده . احساس جالبیه . یک خورده آزادی و یک خورده هم ناراحتی
حالا میتونم برای خودم آزاد تر بنویسم . چون کسی نمیبینه پس کسی هم نیست که
بخواد گیر بده. شده دفتر خاطرات اینترنتی .
شاید بهتره بگم دفتر یادداشت.ولی کلا نوشتن خوبه ,میتونم فرض کنم که برای یک ناشناس مینوسم
کسی که شاید بعدها اینجا رو ببینه . احساس جالبیه
برای بالا بردن هیت یک وبلاگ فقط یک کار میشه کرد. اونم استفاده از
sex سکس توی وبلاگه
اگر یکی از این وبلاگهای اروتیک بهت لینک بدن . یک روزه 10000 رو رد میکنی.
و در آخر امتحان امروزم خوب شد.

1 comment:

Anonymous said...

man mibinamo mikhonamet