January 26, 2006

سكس

من قرار بود چيزي در باره سكس دیگه ننویسم ولی نشد نميدونم مجله روانشناسي جامعه رو خونديد يا نه. من اين مجله رو از شماره 4 تا حالا كه به 30 رسيدهميخونم . هر قسمتش بحث در يك مبحثه مثل روانشناسي ترس ، ازدواج ، شكست ، گفتگو يا عشق . اون اوايل مطالبي به نام روانشناسي سكس ميزد بعد يك دفعه امام جمعه تهران گفت كه يعني چي يك مجله در مورد سكس حرف ميزنه و ميخواد جامعه رو فاسد كنه و از اين خزعبلات . خلاصه فرداش آمدن مجله روانشناسي رو به جرم اشاعه منكرات بستن و دوباره با وثيقه آزاد كردنش . اين شماره مجله رو كه گرفتم خيلي جالب بود . سردبیر كه رفته بود براي دادگاه خيلي باحال نوشته بود . قاضي بهش گفته كه فكر نميكنيد افراد با خوندن مقالات منحرف بشوند اونم گفته منحرف شده بودند . و بر اثر تعصبات وحشيانه است كه الان زنان توي اين جامعه با اعلام اينكه " من موجودي پستاندار هستم" براي خود "في" در نظر میگیرند . چيزهاي
جالب ديگه اي هم نوشته بود كه توصيه ميكنم كه حتما بخريد و بخونيد . يك نكته جالب در مورد
روابط افراد ايراني اينه كه در بقيه جاها رابطه شكل ميدي تا دو طرف ازش سود ببرند ولي توي ايران
اصولا رابطه برقرار ميكني تا خيانت كني .توي كشورهاي فاسد غربي اگر دو نفر دوست باشند و يكيشون
بره سراغ يكي ديگه اين خيلي وحشتناكه ولي توي ايران دختر و پسرها رو ميبيني كه هر كدوم در عين حال
با چند نفرند و عادي شده . توي روابط كاري هم همين طوره همه ميخوان با تو دوست بشند تا سر از كارت
در بيارند و بتونند زير آبتون رو بزنند . دختره ميره شوهر ميكنه تا راحتتر بتونه با دوست پسرش بگرده
و امثال اين . واقعا اين پارادوكسي كه در جامعه ايجاد شده خيلي فشار مياره و باعث ميشه كه نشه به هيچ كس
اعتماد كرد . من كه سعي ميكنم هر طور شده از اين باتلاق خودم رو بكشم بيرون
انتظار كشيدن براي يك نفر ديگه ، حدی داره كه اگر تموم بشه مطمئنا بيخيال طرف شدن
كمتر آدم رو اذيت ميكنه. اگر منتظر كسي هستيد و داره بهتون فشار مياد رهاش كنيد و
آزاد بشيد .هميشه يكي ديگه براتون هست

No comments: