February 26, 2006

پول

من در مورد خودم و كار كردنم لازم شد يك توضيح بنويسم . اول از همه اينكه برداشت من نسبت به پول در آوردن اينه كه تا يك كار رو بلد نباشي نميتوني ازش پول دربياري. در ضمن اينكه اگر پول زياد ميخواي بايد سخت كار كني . حالا ذهني
يا فيزيكي بستگي به خودتون داره . اينم بگم
مني كه قصد دارم يك مليون دلار در بيارم مسلما نميشينم خونه فيلم نگاه كنم يا برم بيرون تفريح و عشق و حال كنم بعد انتظار داشته باشم كه پولهاي قلمبه هميونجوري سرازير بشه طرفم . همين الان هم با وجود اينكه دارم كلي به خودم فشار ميارم نتونستم بعضي از پوزيشن ها رو درست تشخيص بدم
بعد هم اينكه فكر ميكنم كه اعلام اينكه من چي ميخوام بگيرم برام مشغوليت ذهني بياره
و اينكه اگر كسي گرفت و ضرر كرد من مسئولش هستم و فشار ذهني برام مياره
براي همين تصميم گرفتم كه پوزيشنهايي رو كه گرفتم بيام بنويسم كه چي گرفتم و نه اونهايي كه قصد دارم بگيرم .چون به هر
حال هر كسي كه فاركس كار ميكنه مسلما يك ديدي نسبت به فاركس داره كه ممكنه
نوشته هاي من روش تاثير پذاره و من اين رو نميخوام

No comments: