February 04, 2006

اصول پايه :مقدمه

اول اينكه عقايد من در مورد زندگي و همه چيز با بقيه فرق ميكنه
پس در اين مورد حرفي نداريم
ولي در مورد پول ميتونيم حرف بزنيم
اول در مورد كساني كه فكر ميكنند هيچ روش طلايي و جام مقدسي در مورد
فاركس و نريد وجود نداره بگم كه اشتباه ميكنيد كه اين جوري به قضيه نگاه ميكنيد
چون اصلا سيستم در مورد درست بودن قطعي يك پوزيشن نيست
امكان نداره يك پوزيشن صد در صد درست باشه چون اصلا امكان نداره يك واقعه در
جهان صد در صد به وجود بياد . جهان صفر و يك نيست
تمام مسائل به صورت احتمالي بيان ميشن (حالا احتمالشون نزديك به يك ميشه يا به
سمت يك ميل ميكنه ولي يك نميشه) در مورد مسائل تئوري حرف نميزنم البته
به هر حال بازار فاركس هم مثل همه چيز سراسر احتمالاته و هيچ كس وجود نداره كه
بگه حتما اين نقطه اوجه يا نه؟
پس چطوري ميشه كه يك سري كم آدم وجود دارند كه ميتونند از اين بازي ميلونها دلار
در بيارند و يك عالمه آدم هم هستن كه ميبازند؟ اون آدمهاي پولدار شده چه چيزي توي اين
سيستم ديدن مگه؟ كه بقيه نديدند؟
بعد از كلي ضرر دادن و سيستم عوض كردن (كاري كه همه انجام ميدن) بالاخره من يك سيستم
درست كردم كه فكر ميكردم كامله ولي در نهايت و بعد از حدود 9 ماه و كلي تغيير دادن
بالاخره فهميدم كه راز فاركس در چيه
اين هم بگم كه من قصد ندارم سيگنال بفروشم
احساس بزرگي زياد هم نميكنم (مثل بعضي ها هم سعي نميكنم كه اين روش رو مخفي كنم) و خودم رو
استاد نشون بدم و بخوام با پول بقيه كار كنم . چون اصلا نيازي به اين كار ندارم
بازدهي ماهانه روي پوند در 6 ماه متوالي 2150 پيپ و روي كانادا/ين 1100 پيپ بوده
كه من روي اينها امتحان كردم . الان هم ميخوام روي پوند/ين و چند تا ارز ديگه كار كنم
حرص هم نميزنم همينها كافيه تا پولم رو ماهيانه با ريسك 10 به 1 ، 7 برابر كنم
زودتر از اينها هم به 1 ميلون ميرسم
يك نكته هم بگم كه من يك عكس از سيستمم گذاشتم و هيچ كس بهش توجهي نكرد
چون نگفتم چقدر بازدهي داره . اينا همون قضيه است كه ميگه جلوي چشمت ميگيرن و نميبيني

No comments: