February 15, 2006

موفق شدم

بالاخره ADSL اومد اينجا و من از امروز ديگه به ايتنرنت وصلم . احساس خوبي داره . يكي از درگيريهاي
ذهني من رو حل كرده . ديگه نميخواد نگران قطعي اينترنت و پول تلفن باشم . امروز يك
اتفاق جالب برام افتاد كلي برنامه ريزي كرده بودم كه برم بيرون ولي نشد در عوض يك
كار باحالي كردم كه اينجا نميشه بگذارم . از سطح تحمل فردي خيليها ميگذره . اونوقت خر
بيار و باقالي بار كن . دوست خوب داشتن هم چيزيه كه همه بهش دست پيدا نميكنند. كسي
كه بشه روش تكيه كرد . فكر كنم ديگه توي ايران همچين چيزي وجود نياد
به نظر شما اگر كسي شما رو براي پولتون بخواد چه رفتاري بايد باهاش كرد؟
در مورد فاركس هم يك سري مطلب دارم كه به تدريج ميگذارم . ولي يك نكته جالب كه امروز
برام پيش آمد اين بود كه باز هم شك كردم سيستمم درسته يا نه؟
اين بار دوميه كه اين اتفاق داره برام ميافته . الان دارم يواش يواش به اين نتيجه ميرسم كه
ممكنه رفتارهاي ارزها عوض شده باشه . اگر اين طوري باشه يك سري عمليات تطبيقي رو بايد
انجام بدم تا دوباره قابل استفاده بشه .
به هر حال من از پوزيشن بعدي كه نميدونم كي اتفاق ميافته و با شروع با خريد پوند كه
احتمالا از 7140 شروع بشه ميخوام راه بيافتم . مثل همه كارها اولش خيلي سخته ولي
وقتي راه بيافته ديگه تا آخر اسفند فكر كنم يك كارهايي كرده باشم
موجودي فعلي 960 تا
ضريب ريسك مورد استفاده فعلي : 1 به 20

No comments: