February 18, 2006

خاطرات

يك سري از بر و بچ ميگن فاركس چيه و تريد يعني چي واينا گفتم يك توضيحي بدم براي اينكه بدونيد فاركس چيه راههاي مختلفي داريد و اطلاعات خيلي خوب و مفيدي توي ايننرنت پيدا ميشه ، هم به فارسي و هم به انگليسي اگر هم بريد فاركس رو توي گوگل
سرچ كنيد كلي لينك به دست مياريد ( كه البته اكثرشون تخصصيه) و ميتونيد ببينيد كه چيه البته فاركس رو ما استفاده ميكنيم وگرنه اصلش كه خارجيها ميگن فوركسه
ساده ترين توضيحش همون چهار راه استانبول خودمونه ولي ايترنتي ميتونيد مثلا پوند يا يورو يا ين بخريد و بفروشيد توي اينترنت . يك چيزي مثل تالار بورس اگر مثلا پيش بيني كنيد كه پوند داره گرون ميشه و بخريد خوب سود ميكنيد اگر نه كه ضرر ميكنيد و از اصل پولتون كم ميشه
در ضمن فاركس خيلي شبيه به قماره و همون طور كه قمار بازهاي حرفه اي كم هستند ؛ فاركس بازهاي حرفه اي هم كمند . آمارها نشون داده كه 90 درصدافراد توي اين بازي تموم پولشون رو از دست ميدن و 5 درصد هم همون قدري كه داشتند رو حفظ ميكنند و هي بالا و پايين
ميشند و 5 درصد هم سود ميكنند كه نمودار آدمها رو اگر بكشيم دقيقا نمائيه
ا اون 1 درصد روي قله هستند كه سودهاي قلمبه ميكنند .
من توي اين چند وقت ميخوام داستانهاي فاركسيم رو بنويسم . چقدر پول به باد دادم رفت
و چقدر پول گيرم آمد. روش كارم هم اينجا گذاشتم.
ولي خوب كامل نيست (فوت هاش رو رو نكردم) ديدم كه روش من رو هم مثل بقيه روشها
نگاه ميكنند من هم ادامه ندادم . فكر هم نكنم بخوام ادامه بدم كه اينم يك علتي داره كه بعدا ميگم
يك چيز جالب هم يادم افتاد . توي چت ماني تك داشتم ميگفتم من ماهي 2000 پيپ
ميتونم بگيرم .يكي اونجا بود گفت اگر كاركرد حساب ريل من رو ببينه من رو ميبره آمريكا
خيلي باحال بود . بهش گفتم توي حساب ريل تا حالا كار نكردم . ايميل داد گفت كه تا 6 ماه
ديگه اگر 1000 پيپ هم در آوردم باز هم خيلي عاليه براش.
كلي حاليدم

No comments: