February 23, 2006

قرار

امروز رفتيم قرار فاركسيها
جالب بود ولي مفيد نبود در عوض آقاي دكتر آرش رو ديدم
و توي راه برگشت به خونه كلي حرف زديم كه اين يكي حداقل براي من
مفيد بود . در مورد شخصيت من با خوندن وبلاگم به خيلي چيزها پي برده
بود. كاش همه همين قدر ميفهميدن ، ولي ميدونم كه نميشه
عكسها و اينا رو هم توي سرمايه ميگذارند كه من توشونم اگر قيافه خوشگل منو
خواستيد ببينيد اونجا هست .لينكش هم بعدا ميگذارم
خوب من پوند رو روي 7322 بستم يك مقدار عجله كردم ولي سيگنال
كلا روي 7550 بود كه ميشه حدودا از 7380 170 پيپ
كانادا /ين هم ديگه داره به تهش نزديك ميشه فكر كنم 101.65 با 200 تا
سود كافي بوده باشه
ين هم روي 116.85 با 180 تا سود بسته بشه
براي 2 روز 550 پيپ كه من حدود 350 تا گرفتم
sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس sex سكس

No comments: