March 16, 2006

چهار شنبه سوري

من اثاث كشي كردم و فعلا امكان براي وصل شدن به اينترنت
رو زياد ندارم. الان هم داداشم يك اكانت مفتي از دوستش گرفته برام
كه استفاده ميكنم . هر چند سرعتش پايينه ولي خوب مقتيه ديگه!! ديروز
براي چهارشنبه سوري آمدم اراك . كلا چارشنبه سوري خوبي بود . اول رفتيم
خونه يكي از آشناها ( خونه كه نيست بيشتر مقل باغه ) زدن و رقصيدن . خيلي
حال داد . اونجا يكي از همسايه هاي قديممون رو ديدم خيلي خوشگل شده بود . فكر
كنم الان يك 10 سالي بود نديده بودمش . خواهرش هم فوق قبول شده امسال رتبه اش
شده 6 رفته شهيد بهشتي . فعلا خوابگاهه اونم الان همين مدتهاست نديدم
دختر صاحب خونه ام كلي مشعوف بود . عجب شانسي داشتن . خودش و شوهرش
بعدش رفتم كوچه قديممون . خيلي جوش خوب بود ، دقيقا تفاوت جاهاي كوچك و بزرگ
تو اين چيز ها هم هست . ولي جالبه كه يك جا بري همه تو رو بشناسند . ديگه دوستاي قديمم كه
وقتي بچه بوديم با سنگ ميزديم تو ملاج هم بهم نميگن حامد. ميگن آقاي مهندس
يكي از اون چيزهايي كه ازشون توي ايران بدم ميامده مدرك گرايي وحشتناك جامعه بوده
كه من هميشه سعي كردم ازش در برم ولي نميشه
به هر حال از اينجا كه رفتم مشكلام سبك تر ميشه
يك چيز ديگه هم ديشب اتفاق افتاد كه اثرش هنوز رومه. اول شب دو تا ليوان
گنده عرق دست ساز دادن خوردم . بعد امدم خونه دوستاي آرش هم 2-3 تا ليوان
عرق و آبجو دادن خوردم .با كلي مخلفات (پيتزا و كباب و كلم و ...) ديگه كم مونده
بود كله ملاق بزنم. خونه كه به زور رسيدم از ديشب تا حالا هم سر درد دارم
فكر كنم مال چند جور جنس خوردن باشه
اينرتنت هم بعد از عيد ميرم از داتك ميگيرم . محدوديت نداره قيمت خط 512
رو هم اندازه 256 پارس ان لاين ميده كه تازه محدوديت هم داره

No comments: