March 05, 2006

هدف

هدف نداشتن توي زندگي باعث ميشه كه هميشه در جا بزني
من نشستم يك بار اهدافم رو تا 5 سال بعد كه ميشد 30 سالم نوشتم
بعد ساليانه تقسيمش كردم كه تا آخر هر سال چه اتفاقي بايد بيافته و من بايد
چكار ميكردم و يا بكنم . از سال اولش فقط فوقش رو قبول شدم ولي فاركس
رو نه . اون موقع فكر نميكردم كه سيستم اين جوري بشه و اين قدر سخت باشه
پول دراوردن از اين سيستم . تجربه زياد لازم داره ولي بعدش پولهاش
قلمبه ميشه . ديروز پسر خاله ام و دادشم امده بودن تو چت كه اين سايتهاي هايپ
كه (سود دهي بالا ) دارن در زمان خيلي كوتاه تعريف ميكردن برام
رفتم ديدم نوشته سود مثلا 120 درصد در يك روز يا 1500 درصد در بيست
روز يا همچين چيزايي . نميدونم واقعا كسي اينا رو باور ميكنه يا نه؟
خلاصه پول درآوردن يك قسمتش بود و بعدش هم اينه تا 2 سال ديگه من تو
ايران نباشم . اين جا ديگه تحملش برام سخت شده
جايي بريم كه اينجا نباشه . اينجا رو ببينيد

No comments: