March 02, 2006

سيگار

اين سيگار هم برام شده معضلي
يك بار تو آذر خواستم بگذارم كنار نشد . الان هم آرش خان عزيز
يك دارو به اسم بوپروپيون معرفي كرده بهم كه رفتم داروخونه
بگيرم گفت 60 تاش ميشه 72000 تومن . كه من هم 100 تا ميخوام بر اساس
نحوه معالجه . تازه نسخه هم ميخواد بيمه هم قبول نميكنه . فعلا رفتم يك سري
از اين آدامسها كه يواش يواش بايد بجوي و مزه توتون ميده گرفتم تا هر وقت نيكوتين
خونم !!! كم شد يك دونه بخورم . هر چند يك مقاله خوندم از فرويد كه گفته بود علت سيگار
يا پيپ كشيدن گذاشتن اون توي لبهاست و سائق محركش خيلي قويه
حالا معلوم ميشه
اين چند روزه هم درگير دكتر و مهمون داري و اينا بودم . كمرم هم خراب شده بود ، رفتم
پيش دكي . اونم گفت مال قد بلنده . آخه اينم به درد من نخورد !!!! به هر حال
يك سري پوزيشن بود روي پوند كه من نگرفتم حدود 400 پيپي ميشد . امروز هم 7440
خريدم كه باز هم زود بستمش . بايد ببينم كه علت اين رفتارم چيه
دقيقا ميدونم كه ارز چه رفتاري ميكنه ولي عكس العمل هام اصلا متناسب با افكارم نيست
نميدونم چي رو مخم راه ميره . بايد به فكر چاره باشم . تا حالا از 560 تا كه واضح واضح بوده
فقط 10-20 تا گرفتم . نميدونم كجاي كار ميلنگه
شايد زيادي سرم رو شلوغ كرده باشم

No comments: