July 03, 2006

راحت شدم

بالاخره مطمدن شدم هر چي دلم ميخواد ميتونم بنويسم
چون ديگه دوستام هم اينجا نميان
من به هيچ موجود برتري به عنوان خدا اعتقاد ندارم
كه بياد مستقيم تو زندگي آدمها دخالت كنه
تمام تفكرات مذهبي فقط براي يكپارچه كردن توده مردم و اطاعت پذيري
اونا بنا شده . اگر قراره يك تفكر مذهبي به علت اعتقاد داشتن يك سري
آدم درست باشه پس همه اشون درستند . در نتيجه آدم هم ميره بهشت
هم به تناسخ ميرسه هم روحش ميره پيش عقاب
هم پس از مرگ تبديل به حيوون ميشه هم آخرش پوچ ميشه
هم بايد شراب خورد هم بايد نخورد
هم ميشه چند تا زن داشت هم نميشه چند تا زن داشت تازه بعضي جاها
ميشه چند تا شوهر داشت
فعلا راحت شدم
باز هم مينويسم
تازه چرت و پرت سكسي و دختر بازي پسر بازي و روانشناسي
و مهاجرت هم مينويسم
اينقدر مينويسم كه بتركم
ها ها ها
چه حالي ميده
به به
اگر قراره من دري وري بنويسم و حال كنم پس حتما اين كارو ميكنم
اصلا به بقيه چه
دوست دارم حرفهاي بد بد بزنم
چقدر مطابق ميل بقيه باشم

2 comments:

Anonymous said...

کی میگه این مطالبو کسی نمیخونه؟
اتفاقا حامد جان خیلی هم جالب مینویسی
قربانت رویا

Anonymous said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»