May 01, 2006

die

ديشب رفته بوديم خونه عموم
بعد حرف استراليا شد . در عرض يك دقيقه همشون عقيده اشون رو
در مورد خارج رفتن گفتن .:خيلي ها رفتن خارج الان پشيمونن
اينقدر براي من مثال زدن و نمونه آوردن كه خسته شدم . تعصب
بيش از حد روي افكارشون اصلا اجازه نميده چيزهاي ديگه رو هم ببينند
خلاصه آخرش فهميدن كه من تصميمم رو گرفتم بيخيال شدن . (: سكس
فلاني همه چيزشو فروخت و رفت ايتاليا الان هيچي نداره روش هم نميشه برگرده
بابام ميگه طرف رفته المان براي چند سال بعد آمده ايران زن گرفته حالا زنش همه
چيزشو گرفته و انداختش بيرون ( هر چي ميگم اين كار ايرانياست كه گوش نميده) يا
اينكه تو اگر بري بچه دار بشي 18 سالشون كه شد ميگذارن ميرن . ميگم خوب برن مگر
داراييمن كه بخوام نگرشون دارم . فلاني رفته كانادا خودش و زنش دارن ساعتي 6 دلار
و 8 دلار ميگيرن . ميگم با ويزاي كار كه بري همين ميشه . هر چي گفتن من هم از رو نرفتم
باحال شد
من ديروز يك چيزخيلي جالب در مورد يك نفر فهميدم كه مخم گوزيد
اصلا تصورم نه تنها راجع به اون . بلكه راجع به اكثر دخترا( و پسرا البته) عوض
شد . فقط از نبود صداقت در ايرانيا مطمئنتر شدم

No comments: