May 08, 2006

خودم

سكس - اگر توي رابطه با يك نفر بيش از حد دهنده يا گيرنده باشيد
اون رابطه از بين رفته است .فهميدم مشكل از كجا آب ميخوره . من فكر كنم اين يكي رو
هم اگر عوض كنم ديگه هيچ مشكلي نداشته باشم . رابطه آدمها اصلا الاستيك نيست سكس
بلكه بيشتر پلاستيكه و اين چيزيه كه جا افتادنش برام سخته سكس
هر چي به دوستت بيشتر برسي .كار براش انجام بدي ، خلاصه بيشتر تحويلش بگيري
متوقع تر ميشه و بيشتر ميخواد و اين رابطه به نفع من كه اصلا نيست سكس
سكس - اين بدن سازي خيلي بهم حال ميده . اعتماد به نفس مياره برام ، وقتي ميبينم كه مثلا
وزنه كه 2 هفته پيش ميزدم 2 برابر شده امروز كلي حال ميده
هر چي بيشتر ميگذره به موفقيت در طول زمان بيشتر پي ميبرم . هر چي كه خارج از
سيستم كاركرد دائمي باشه غير طبيعيه . هيمشه بايد در حركت بود
چيزي كه با تلاش و مرور زمان به دست مياد ارزش بيشتري داره
سكس - امروز رفتم تز ها رو توي دانشگاهمون ديدم . انگار نه انگار كه اصلا كسي روي
اونا كار درست حسابي كرده باشه همشون مثل سمبل كاري به نظر ميان . نمره ها هم
همه از 18 به بالان يك مقاله هم دادن شدن 19 و 20
خيلي خوبه از اين نظر . احتمالاُ شبيه سازي چراغدار كردن ميدان ها رو بردارم
به نظر خوب مياد . سكس
سكس - شركتي كه يك سري از دوستام زدن رفتم با كمك بابام كه ما رو معرفي كرده بود يك كار
گرفتيم . قرار شده ازشون سهام بگيرم ، كار بهتريه
اقلا از فاركس بهتره ، كمتر وقت ميگيره .وقت براي كارهاي ديگه هم دارم
براي اينكه بخوام برم هم خيلي مفيده . پرستيژ اجتماعي هم داره
فقط موندم فكري در مورد رفتنم : اونم اينكه اگر بخوام برم ازدواج رو چه كنم
اينجا يا اونجا ؟

1 comment:

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»