April 02, 2006

تعطيلات

تعطيلات امسال رو نصفش رو پيش بابام اينا بودم نصفش هم خونه خودم. كلا بد نبود يك زمانهايي هست كه حرف زدن با پدر و مادرت رو نميتوني با هيچ چيز ديگه به دست بياري . من كه هميشه سعي كردم تا جاييكه ميشه كاري نكنم كه ناراحت بشند و اينكه باهاشون دوست باشم و تا كنار هم هستيم از مصاحبت با هم لذت ببريم بابام يك پروژه سراغ داشت كه من احتمالا برم سراغ اون دوستم كه شركت زده و براش بگيرمش . ولي بابام ميگه بايد من ازشون درصد بگيرم ( به جز پورسانت معمول) ولي 5 درصد بيشتر نميشه گرفت چون من جزء هيات مديره شركت خودمونم اين سريال دوستان خيلي باحاله من بعضي قسمتهاشو كه ميبينم از خنده ميتركم كلشو يك بابايي داره ميده 75 تومن حدود 400 قسمت 30 دقيقه اي فعلا نميتونم بخرم . اگر خريدم نگاه ميكنم بعد ميام تعريف ميكنم درامد تو استراليا اونقدري كه فكر ميكردم خوب نيست . درآمد متوسط براي يك نفر با 3 سال سابقه كار حدود ماهي 5000 دلار استرالياست كه ميشه حدود 3.5 مليون خودمون كه مالياتش اگر بره ميشه حدود 2.5 تا فوقش 3 تومن . ولي بقيه چيزاش يك چيز ديگه است به به

No comments: