December 27, 2005

ADSL

بالاخره اين اينترنت كوفتي پرسرعت به اينجا رسيد.
خوبه كه توي كد 6 اولين سري رو من توش بودم.
ولي حيف كه الان وقت امتحاناس من هم ميخوام خونه رو خالي كنم. وگرنه حتما همين فردا ميگرفتم.
حالا بين داتك و پارس من پارس رو انتخاب ميكنم.
چون داتك با اين سرويس داونلود نامحدودش Image آمده كلي تبليغات راه انداخته
بيشتر ميرن طرفش .عرض باندشون هم كه مشتركه . ولي من با پارس كه صحبت كردم Image ديدم قيمتش
خيلي فرق نداره . اما چي بگم از سانسورشون . داتك سانسورش وحشيانه است . به هيچي رحم نميكنه .
resultsexperimentمن توي صفحه ميخواستم برم هر چي كردم نشد .بعد دقت كردم ديدم توي صفحه يك عبارت داره
كه از توش سكس در مياد . كلافه شده بودم . حالا حساب كن اگريك بروكر
هست توي اون جزيره ويرجين ايلند اگر تونستيد ببنيدش با هر چي جايزه داريد .
به هر حال موندم سرويس رو الان بگيرم يا بعدImage. پول نصب رو دوباره بايد بدم
تا چه پيش آيد.

No comments: