August 09, 2007

قاط

حسابی قاط زدم

دفعه اول هم نیست که اینجوری شدم . چرا با خودم این کارو میکنم؟

نمیدونم چه اتفاقی داره برام میافته

اگر به درونم نگاه کنم میفهمم که چی داره میشه

اول اینکه دنبال هیچ دختری نمیرم

دوم اینکه این مینا یا میترا , هر چی اسمشه دم دستم نیست

سوم اینکه فکر نوشینه که داره روی مخم راه میره

دوباره بین همون حس تعهد و دوست نداشتن و دوست داشتن گیر کردم

حوصله هیچ دختری رو هم ندارم

وضعم خیلی بغرنجه

با کسی هم نمیخوام سر و کله بزنم

همون احساس شکست خوردگی توی فارکس اومده سراغم

ولی این نوروفیدبک ککه میرم مثل اینکه کنترلش خیلی برام سخت نیست

راحتتر باش کنار میام

خیلی روی مخم نیست

الان دقیقا احساسم اینه که دنبال هیچ دختری نمیخوام برم .

علاقه ای به ایجاد رابطه با هیچ دختری ندارم .دقیقا نمیدونم چه احساسی درونمه

چیه که باعث میشه من اینطوری برخورد کنم

تنها احساسی که برام مونده یک احساس تعهد کوفتیه که دار عذابم میده

اینم دوباره از وقتی شروع شد که دیدم نوشین میره پروفایلم رو توی اورکات نگاه میکنه

منم براش ایمیل دادم اونم 5تا جواب داد

الان این پسره حسینی اومد , به جای درس دادن حرف زدیم ( جالب بود برام این کارش)

میخوام ببینم دقیقا چی شده که من اینطوری احساس  میکنم . شاید با یک مقدار تنظیم بشه

نگاهم رو عوض کرد

میدونم که مسئله به توانایی دختر بازی هم بر میگرده

 

 

1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).